fredag 30. oktober 2015

HOSPITERING

Mandag og tirsdag var jeg på brettbok-konferansen i Sandefjord. Dette var nyttig i forhold til bruk av ny teknologi i undervisningen. Her fikk vi se og prøve det nyeste av nettbrett fra ulike leverandører og ulike systemer. Vi fikk også informasjon om mange ulike "apper" som er tilgjengelig. Jeg er, etter dette, enda  mer sikker på at jeg ønsker å gå over til brett-baserte læremidler med det første. Det jeg fortsatt ikke er sikker på er om jeg skal  gå for I-pad, Android eller Windows baserte systemer. Alle disse systemene har sine fordeler og ulemper så jeg håper å få mulighet til  å prøve ut flere av dem.

20.11.15
I dag lyktes jeg endelig med å komme i dialog med Hynor på Lillestrøm. Jeg snakket med daglig leder Øystein Ulleberg på telefon og han sa han hadde mye å tilføre meg av informasjon om hydrogen og bruk av dette i kjøretøy. Han var svært opptatt med å ferdigstille et prosjekt i disse dager, men vi skal snakke sammen i slutten av neste uke. Dette virker lovende og jeg gleder meg til dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar